Subject: FW: Ehitused
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 11:29:28 +0200

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 7, 2025 10:23 AM
To: Hannes Vaidla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ehitused

Tere

Kunagise kohtumise jätkuks edastan lühiinfo meie plaanitavast.

Riigi Kaitseinvesteeringute Keskusel on kavas lähiajal lääne piirkonda
rajada 2 objekti (ehitus algab 2025 ja lõpeb 2026), millele juurdepääsuks
kasutab nii ehitaja ka hiljem Kaitsevägi riigimaanteid. Hilisem kasutus
võrreldes ehitusperioodiga saab olema marginaalne.

Ehitusobjektideks on:

*       Radarpost Kõpu kordoni kinnistul (39201:001:2690) Hiiumaal – 30+ m
kõrgune betoonehitis lisatud kaardil näidatud ligikaudses asukohas.
Peamised juurdepääsuteed 12139 ja 12136.

*       Varustuse laod Audru metskond 20 (82602:005:0282) ja Audru
metskond 52 (62401:001:2178) maaüksustel Pärnumaal – ca 100 ha suurusel
alal kaardil näidatud ligikaudses asukohas hulgaliselt teid ja
betoonehitisi. Peamine juurdepääsutee 19108, samuti teatavat kasutust
leidvad teed 19136, 19131, 19107.

Palun Transpordiameti seisukohta, millega peab ehitaja arvestama
riigiteede kasutamisel.

Tervitustega

Kaupo Kaasik
taristuprojektide koostöö koordinaator
+372 504 0643
 <https://www.rkik.ee/>

!
 <https://www.facebook.com/kaitseinvesteeringutekeskus> Facebook
 <https://www.instagram.com/rkik_inimesed/> Instagram

<https://www.linkedin.com/company/estonian-centre-for-defence-investment/>
LinkedIn

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.